2009-09-25
 00:56:07

HOMECOMING WEEK!!!

Okej, jag vet jag är sämst på att uppdatera just ju och jag kommer behöva göra er besvikna igen för jag har inte mycket tid alls just nu eller någon annan dag den här helgen.....I AM SORRY!!!
Men för att kompensera det har jag lagt upp några bilder hihi och här kommer en kort summering av veckan:

Måndag: Grade color day, alla olika årskurser klädde sig i olika färger; 9th=green, 10th=black, 11th=white and 12th=blue!  (har ingen bild på mig i det men jag hade en blå tunika och leggings, no more)
7.50-3.43: skola
4-5: träning
5-6: rast
6-7: träning inför homecoming
7.30-8.45: uppträdanden/samling in the theater.
- cheerleaders dansar till the school song
- Royalties
- kören sjunger (inkl. jag)

Tisdag: Little kid day, alla ska klä ut sig till små barn, fast med en så begränsad garderob som min fanns det inte mycket att välja på...se bild nedan hehe.
7.50-3.43: Skola
4-6: träning; LOCKERSIGNS! Kolla in mitt snygga skåp hehe, alla seniors från football och cheerleading får sådana där snygga skåp, men vi är bara fyra xD

Onsdag: Pirate day, klä ut sig till pirat mohaha.... (bild kommer för hoppningsvis senare)
7-50-2.30: skola (fast bara för oss cheerleaders alla andra till 3.43)
2.45-3.30: till the elementary (?) school för att lara de små barnen några cheers, de var hur underbara som helst! Och de älskade vår maskot haha
4-6: träning

Torsdag: HOMECOMING!!!!!!!!!!!!!!! Alla klär sig i lila och guld, Custer High Schools färger
7.50-12.15 (för the cheerleaders): skola
 1- ca 2.30: Pep Really....seriöst något av det roligaste jag gjort. Alla samlas i gypasalen (med läktare) för att peppa alla inför the football game ikväll och alla Cheerleaders håller självklart i underhållningen. ALLA ÄLSKADE MINA FLICKISAR BTW haha
2.45- ca 3.30: PARAD GENOM STADEN! Ochså riktigt roligt, vi hade självklart vårt eget flak hihi
5.30-6.30: träning inför Football game
6.30 -> : FOOTBALL GAMEE!! Och hela skolan + föräldrar och vänner osv kommer vara där, de kommer bränn THE BIG C och vi kommer cheera som aldrig förr!
9-12: Homecoming Dance

LÅTER DET KUL ELLER LÅTER DET KUL????!!!!!!!!!

Måste äta och göra mig i ordning, ska vara på the football field om 40 minuter men här är några bilder hihi


Me and my lovely locker!



My lovely locker!


Little kid day hehehe

Fler bilder från paraden och matchen kommer senare eftersom matchen inte varit än och jag har inte bilderna från paraden än.


Bara för att jag är så snäll så lägger jag upp en bild från Rapid City och två på min plånbok jag köpte (skorna får ni se när jag visar bilderna på mig som pirat hahaha)



Adinda <3<3


Tingeling!

 
och min äskade syster fick också vara med! <3<3<3<3


Anonym

vad roligt det låter, fast gank mycket att göra..

Är det varmt där året om ? :)



PUBLICERAT: 2009-09-25, 05:19:49 | URL: http://hugoily.blogg.se/
Emma

hihi är det sådär att man ska ha dejt till homecoming dance också? :D



PUBLICERAT: 2009-09-25, 12:59:40 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
matilda

hihi tufft skåp! Du ser ut som en tjej i en typiskt amerikansk film :P



PUBLICERAT: 2009-09-29, 20:59:59 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: