2009-09-21
 06:55:56

Jag skäms....

...Jag skäms över att jag inte skrivit här på mer än en vecka och sedan ger er detta ynka inlägg sent en söndagskväll...

....och jag skäms över att jag verkar tappa svenskan haha. Idag när jag pratade med mamma, pappa och Tove, fick jag kommentarer av varenda en över min dåliga svenska, eller inte dåliga svenska men hemska Svengelska haha. Och jag håller med dem, det är hemskt!!!

Aja, som sagt, det är en sen söndagskväll och jag har inte tid att skriva mer och mestadels, eller snarare allt  beror på pluggandet.
Nästa vecka är homecomingweek vilket är riktigt stort, kommer med upplysning om det nästa helg då ni får veta ALLT...förhoppningsvis!

LOVE YOU ALL!!!!


Emma

Du måååååste uppdatera oftare!!!! snyft Vi får nyfikenhetspanik här i Sverige!! x)



PUBLICERAT: 2009-09-22, 15:42:18 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
Emma

sv: hahahhaa bara lugn, den där lilla "stolthet-och-fördom-är-bättre-än-twilight"-rubbningen gick över efter två dagar xD As crazy as ever, hihi.



Har du fått några i Custer att bli Twilighters då? :P Och nej, jag pratade inte spanska med spanjoren, jag skäms över min spanska (heh) och hon var där för att öva engelska :) De åkte i lördags... de sov utan lakan... bläh!



Btw, har du hört att Emma och Katarina har fått han med rösten som mattelärare igen? :P Stackars, stackars. Och det är min kompis Emilias mentor xD



Oj det blev en lång kommentar :D Hoppas du har det suuperbraaaaa, vi hörs! :)



PUBLICERAT: 2009-09-22, 15:48:35 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
matilda

du får inte tappa svenskan! du måste ju kunna prta med mig sen ju ;)

ja jag och amanda ska åka för min kompis carro har åkt ner dit för att plugga ett år så vi ska hälsa på :) kommer bli superkul! vet att det är fel datum :P



PUBLICERAT: 2009-09-22, 19:23:07 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: