2009-09-26
 08:58:42

något ni alla borde prova xD

 

Bara för att jag läste Emmas blogg och för att ha något att fylla min egen blogg med haha:

 

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? Denny and Donna
3. Hur lång är du? 158 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Though none go with me
5. Vem ringde du senast? Denny
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Mamma: Hej Mamma! Vad är receptet på pannkakor? PUSS <3
7. Vad är helgens planer? Mamma Mia imorgon (+ plugg men det behöver inte nämnas tycker jag)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Never married
10. När såg du senast din mamma? För lite mer än tre månader sedan: 18e Juli

11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 9.20, försov mig...skulle ta foto med alla cheerleaders kl 10 haha
13. Har du någon gång hittat en katt? Hahaha va?!!! xD
14. Vilken är din favoritplats? Har många men just nu saknar jag mest Dalarna faktiskt!
15. Vilken plats föredrar du minst? Vilket sjukhus som helst. Blir svimfärdig av lukten.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Har inte kommit så långt än! En dag i taget du vet!
17. Vad skrämde dig som barn? HUNDAR!!!
18. Vem fick dig att skratta senast? Franzi :D
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nejdå, bara inte min grej!
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? pyjamas
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? Ett men vad ska jag kalla South Dakota?
24. Har du någång gång spytt på någon? No idea
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota (men jag älskar skor med)
26. Är du social? Ja det skulle jag nog säga haha
27. Vilken är din favoritglass? Twister ofc! ÅÅ VAD JAG SAKNAR DEN GLASSEN!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa antar jag, och donera lite antar jag, vem behöver så mycket pengar?
29. Tycker du om kinamat? Jaa!!
30. Tycker du om kaffe? BLÄH!!!

31. Vad dricker du till frukost? Varm choklad :D
32. Sover du på någon särskild sida? Inget jag tänker på i sömnen precis.
33. Kan du spela poker? No way!
34. Tycker du om att mysa? Ja :)
35. Är du en beroendemänniska? Hahahaa.... ja xD
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes I do :D
37. Vill du ha barn? Självklart!!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och spanska, ja, eller lite iallafall xD
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på

41. Vad spenderar du helst pengar på? Ingen aning
42. Äger du dyra smycken? Jaa det gör jag väl
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!!!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Min tandborste.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Haahaa.... Emma tog mig så jag tar Emma haha, vilket helt klart är sant xD
46. Välj ett ärr på din kropp? Okej, jag har valt, vad ska jag göra nu då? xD
47. Vad har du för ringsignal? Decode - Paramore
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja :D
49. Flirtar du mycket? Nej inte precis
50. Vart togs din profilbild? Sylvan Lake, Custer, SD!

51. Kan du byta olja på bilen? Haaaaaah jag lärde mig precis det hahaha xD
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, har inte körkort än men snart hihi :D
53. Vilken var den senaste bok du läste? The Lovely Bones
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Till Taylor Swift...JA! haha
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Någon countrykanal
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Använder min dator!
59. När var du i kyrkan senast? Förra söndagen
60. Vilka personer utmanar du: Jag unmanar alla mohahhaaha xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: