2009-09-05
 08:55:06

It's a full moon....

Which means what?! Jo att alla vampyrer kommer fram....

Hahaha, nej alla som läst twilight vet att det bara är en myt, eller hur?

Okej, det va inte det jag menade dock, fullmåne betyder att jag inte kan sova. Jag är inte ett dugg trött även fast klockan är halvett och vi hade en footballgame idag så jag borde vara trött.
Förlåt för dålig uppdatering btw, jag vet att jag säger det i typ varje inlägg men jag måste varna er, som det ser ut nu så kommer det antagligen bara bli inlägg under helgerna för det är alldles för mycket så det finns inte tid.
Väckarklockan ringer 5.40 fast det är bara för att jag har en tendens att snooza för länge annars, går upp 6.30 och är i skolan 7.35 eftersom klockan ringer 7.50.... Sedan håller skolan på till 3.43, hahah jag vet, det är en konstig tid, fråga mig inte varför xD 4 till 6 är det cheerpractice och när jag kommer hem är det in i duchet, middag och läxor till typ 11...
Busy, busy, busy!!
Men jag får helg en dag tidigare än er hihihihi, jag har aldrig varid så glad över ett veckoslut som jag var igår, jag var seriöst överlycklig!! Det var så skönt att tänka: åå idag är det fredag och äntligen  helg....nej vänta det är TORSDAG och helg!!!!! + att det är labourday weekend och vi är lediga på måndag!!
Igår skulle vi ha vårt första prov, US Government och vi fich reda på det i måndags och studyguide i onsdags, vilket betyder lite planering och mycket plugg. Men som tur var så var det några som inte hade fått study guiden och han sköt upp testet. Jag har dock fått se provet, Adinda, en annan utbytestydent övertalade mig att fråga om svaren och han visade faktiskt mig provet hahaha. Det är a, b, c, d svar, du liksom ringar in rätt svar vilket känns mycket lättare, eller vad tror ni hahaha? Aja, vi får se hur det går, vi har inte gjort så mycket men än så länge har jag A i allt hihi. Men det är så annorlunda i betygsättningen, du får poäng för allt du lämnar in och om du har alla rätt eller ens bara lämnar in ett papper eller något får du 100% vilket betyder A+. Så i kär har jag A+ för att jag har lämnat in ett papper vi var tvungna att lämna in hahaha. 
Det känns som min stavning bara blir sämre och sämre, även meningsuppbyggnaden, jag måste liksom stanna upp och tänka "är det så man säger det?" och igår när jag chattade med Tove skulle jag skriva mörkt och först skrev jag murkt men det såg så konstigt ut att jag var tvungen att ändra hahaha.

Nu ska jag avsluta men en sak till innan, jag drömde min första dröm på engelska!!! Eller det var både på engelska och svenska, kommer inte ihåg så mycket men, vi satt i en bil och jag började brata svenska och så kom jag på mig själv med "oh, im sorry, I forgot you don't know swedish" och så fortsatte drömmen på engelska hihi!!

Godnatt!!

PS, jag förväntar mig en kommerntar på sändag för ni vet ju alla vad som händer då!! (?)

(*viskning* min födelsedag)


mikaela

jag somnade 4 inatt XD HEHE.



PUBLICERAT: 2009-09-05, 13:38:16 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Ann

Fantastiskt Fanny att få se och höra hur du har det i Custer! Du verkar ha kanonkul! Underbart med beröm och komplimanger till dig! Melker hälsar att du är en jättebra kusin! Filip hälsar också det! Vi vill tvärs över hav och land skicka många, många grattiskramar till dig på din födelsedag 090906. Du finns i våra hjärtan! Sköt om dig och ha en riktigt rolig födelsedag! Hälsa din värdfamilj också och dina nya vänner. Puss & Kram, från oss i Dalarna:-)



PUBLICERAT: 2009-09-05, 16:03:40 | URL: http://acustergirl.blogg.se/
Tiiradam (film & foto)

hej haft en bra dag?



nån film du vill ge tips om?



PUBLICERAT: 2009-09-05, 20:20:11 | URL: http://tiiradam.blogg.se/
"emma"

Jag undrade just vilken "holiday weekend" det var nu! :D Haha

Det låter som du har det oerhört bra där borta! :D

Grattis i förskott! ;D hjärta



PUBLICERAT: 2009-09-05, 23:01:37 | URL: http://music4liife.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: