2010-04-04
 06:45:33

Gröna tånaglar

Sitter här med Michelle och kollar på Hercules, tillsammans har vi 52 DIsney movies, och vårt mål är att se alla innan jag åker hem vilket är mindre än två månader haha, vi får se hur det går...

ÅÅ idag, såg vi The Last Song, som jag berättade om och gud vad jag grät men den var underbar!! Jag skulle inte bli förvånad om det här kommer bli Miley Cyrus Stora genombrott om man kan säga så, hon var såå himla bra. Jag var väldigt orolig att hon skulle förstöra en så bra bok genom att spela huvudrolen i filmen men som jag sa, hon var perfekt!

Nu ska vi måla tånaglarna gröna hihi....


Anonym

Ska du åka hem till sverige eller vart ska du om två månader? :P



PUBLICERAT: 2010-04-04, 11:20:46 | URL: http://ilyhugo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: