2010-04-01
 16:44:50

Happy April Fools Day!

Idag ar det forsta april, en dag jag fruktar. jag ar sa lattlurad och ar valdigt dalig pa att luras sjalv sa vi far se hur det gar. An sa lange har jag inte blivit lurad men klockan ar ocksa bara 8.40....

Idag forsvann alla hopp om var, det snoade namligen inatt..... och det var inte lite kan jag lova!!

En sak till:

Snalla rosta pa One Tree Hill, om inte for er skull gor det for mig!
Det ar namligen sa att E! utnamner en tavling som gar ut pa att radda en TV serie med osaker framtid och dem later fansen rosta. I ar sa ar OTH med pa listan sa gor mig en tjanst och rosta har!


anna

Åh, förstår att du saknar Dalarna :) min pappa bor i Falun, men sommarstugorna jag pratar om ligger lite runt om i Dalarna. Min familjs sommarstuga ligger på orust, utanför GBG :) när kommer du hem från ditt utbytesår? Hoppas du hinner hem till svensk sommar, Dalarna och jordgubbar!



PUBLICERAT: 2010-04-01, 18:08:19 | URL: http://madeinjapan.nu
anna

Åh vad underbart :) min bror bor i Florida, vad avunsjuk jag blir. Var där i November, men saknar ju honom redan haha. Njuuut av din underbara resa, för sen ska du få njuta av en underbar svensk sommar ;}



PUBLICERAT: 2010-04-01, 23:42:32 | URL: http://madeinjapan.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: