2010-04-11
 18:39:06

Leather Jacket

Tydligen "jackan som alla vill ha". Såg denna på Blogg.se's förstasida, beskriven som baseball jacka... Jag vet inte om det är en baseball jacka eller inte men vad jag vet är att här kallas de läderjackor (direkt översatt, måste säga att det låter lite konstigt), jag har nämligen beställt en själv och kommer vara färdig i maj någon gång, men min kommer vara lite mer personlig. Min kommer vara lila, gul (guld), svart och vit, den kommer också ha ett "C" istället för "R", och på ena armen kommer det stå "Class of 2010", och sist kommer det stå "Wildcats" på baksidan. "Leather jackets" är jackor man gör personlig beroende på vilken skola man går i, till exempel, jag går i Custer High School (därav "C"), men det får man bara om man förtjänat det om jag säger så, alla sporter har liksom egna kriterier för att få en, i Cheerleading var man tvungen att vara med på 90% av matcherna och träningarna och om man lyckades uppnå det fick man ett "C". Skolans färger är lila och guld, därav färgerna på jackan. Och vår maskot är "Wildcats". Sedan, eftersom jag tar "studenten" (graduation) i år så ska de stå "Class of 2010". Jag ser så fram emot att ha den här hemma!!!


matilda

åh jag vill så gärna ha en sån där så jävla snyggt!



PUBLICERAT: 2010-04-16, 09:55:52 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: