2010-04-03
 00:28:41

Lock Down

"Attention students, this is a soft lock down and we ask all the teachers to close and lock the doors until I let you know. It is not an April fools joke"

Jag antar att jag har varit med om allt man kan tänka sig nu. Det första som slog mig när jag hörde lock down var One Tree Hill sängong 3 episode 17 (ja, jag är beroende), lock down på grund av skolskjutning och självklart så missade jag ordet "soft", men jag var den enda som faktiskt fick lite panik i början. Men sedan antog jag att det bara var ett april skämt, tills vi hörde hundarna skälla, tydligen var det drog hundar....

Vet inte riktigt vad jag ska tro... men det var iallafall ingen skolskjutning!

Blev ni lurade igår? jag klarade mig faktiskt :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: