2010-04-12
 02:40:47

MUMS!!

Jag måste erkänna att jag inte har varit riktikt rättvis mot Amerikanskt godis/sötsaker, även fast jag saknar svenskt saltlakrits och Marabou så finns det en del saker jag kommer sakna härifrån med. Jag åt nämligen en Dary Queen Blizzard idag och konstigt nog blev jag ganska nedstämd för jag visste att om lite mer än en månad kommer jag inte ha chansen att äta det mer. En annan favorit är Oreos, världens bästa kakor! Sedan såklart Fruit Roll-ups och Nerds...

  

  


Anonym

dom 2 första ser ut att vara super goda(:



va??

kommer du inte tillbaka till usa nåt mer ?

:O



hehe undrar bara^^



PUBLICERAT: 2010-04-12, 15:17:14 | URL: http://ilyhugo.blogg.se/
M I K A E L A

åh, sånna wonka-godisar fick jag i present av min kompis ;D

och oreokakor är jättegott, finns hr i SCHWEDEN också ju ;D



PUBLICERAT: 2010-04-13, 18:05:07 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Louise

Ja veeet, jag kommer sakna amerikanskt godis/sötsaker som bara den. Men det finns faktiskt oreos i Sverige om det får dig att känna dig bättre :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: