2010-02-17
 05:53:47

OS - Vancouver, Canada 2010

jag har förfökt att komma in på blogg.se flera dagar här men har inte funkat!!!

jag tänkte berätta om min helg och rodeo men nu är det för sent så jag ska försöka logga in igen i helgen!


Men iallafall, jag såg OS invigningen... LIVE!! (på TV såklart) det var såå kul, Sverige var ju självklart höjpunkten, men när de gick till reklam under S blev ja såå sur, men som tur var så kom de tillbaka några länder innan Sverige! Jag vet inte om ni så hela galan men upträdandena var riktigt häftigt måste jag säga, speciellt valarna!

Jag har aldrig vait så insatt i OS förut men nu när det inte finns en enda svensk här är det hur kul som helst. Jag och Adinda från Nederländerna, tävlar kan man nästan säga haha,i måndags låg de före oss med en guldmedalj och vi medaljlösa, men nu när Charlotte Kalla tog guld i långskidåkning igår och Björn Ferry i skid skytte idag, ligger vi före hihihi :D


 


emma

jag glömde titta o_O VALAR????



PUBLICERAT: 2010-02-18, 11:06:51 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: