2010-02-05
 06:33:16

Rodeo

Jag är så himla trött just nu så det får bli ett kort inlägg.

Jag har fått preliminära datum fär när jag ska åka hem.. Våg 2, 1-3 Juni, men jag fick också reda på att Tove har fått ledigt från skolan!!!!!!!! :D

Igår campade jag på golvet efter att jag vaknade av ett knakande ljud och sängen var helt sne, vågade liksom inte stanna i sängen haha, jag hade kunnat sova på soffan men det hade inte varit lika kul :D
Nu är den iiallafall lagad.

Imorgon ska jag på Rodeo, ni vet säkert inte mycket om det för det gör inte jag heller.. jag vågar inte ens föörsöka förklara, men jag vet att ni har sett det på film, i stort sätt häst och tjurridning... jag lovar att förklara bättre när jag faktiskt varit där haha. 


NU går jag och lägger mig, godnatt!!!!


PS, Jag läste ut "The Last Song" och OMG, jag grät så mycket men jag måste säga att den hade det perfekta slutet, även fast den var sorglig :')
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: